Nu är det jul igen på B15

Torsdag 1 december kl. 17.00

Pensionärsföreningen inbjuder även i år till en färgsprakande julshow på B15. Du får ta med dig en gäst.
Kvällens artist heter Malin Melin Carlsson. Hon är en karismatisk artist och sångerska med en röst som har ”det”. Hon har lovat oss en oförglömlig kväll med massor av härlig musik. Vi börjar kvällen med att mingla utanför matsalen med varm glögg och goda pepparkakor. Julbuffén intar vi sedan i matsalen. Den består av både varm och kall mat från vårt förnämliga kök.

Pris: 200 kronor för medlem och 250 kronor för medföljande gäst som betalas in i förskott till föreningens bankgiro 241-2898.  Som en extra bonus ingår i år i priset ett glas vin eller en flaska öl eller vatten. Vill du ha mer att dricka köper du detta på plats. (Kontokort och swish gäller).

Anmäl dig till Börje Granath senast torsdagen den 24 november. Meddela samtidigt namnet på eventuell gäst.

E-post: ost@ifpensionarsforening.se

Din anmälan är bindande efter sista anmälningsdag. Sista betalningsdag för maten är också den 24 november.