Aktiviteter Norr

Pensionärsföreningen If Norr bildades vid sitt konstituerande möte 26 April 2017 med ca 40% av medlemmarna närvarande.

Här kan du som pensionär från If hitta uppgifter om Pensionärsföreningen If Norr.

Föreningen har till uppgift att ordna gemensamma aktiviteter för sina medlemmar i If´s norra del av Sverige. Hit räknas Norrbotten, Västerbotten, Västernorrland, Jämtland, Gävleborg och Dalarnas län.

Aktiviteter 2023
Tisdag 28 MarsÅrsmöte klockan 12.00

Och här är förra årets aktiviteter.

Aktiviteter 2022Aktuellt
Tisdag den
12 April
ÅrsmöteBilder från Pensionärsföreningens aktiviteter kan skickas till norr@ifpensionarsforening.se  eller till Pensionärsföreningens Webmaster webmaster@ifpensionarsforening.se.
Måndag den 23 Maj Lunch på ”en liten krog”.
Tisdag den 13 September Dagstur på Ångermanälven med ”Ådalen 3”.
Torsdag den 27 Oktober Lunch på ”en liten krog” tillsammans med Skandiapensionärerna.
Tisdag den 22 November Pubafton på ”Träffpunkten”.

Tidigare års aktiviteter – se Verksamhetsberättelse för respektive år under Årsmöten.

Information om gamla aktiviteter kommer att läggas upp senare…