If-dagen 2024

Tisdagen den 12 mars 2024

Välkommen till årets If-dag. Vi börjar med kaffe mellan kl. 14.00 – 15.00 utanför Bergshamrasalen, fortsätter sedan med If-informationen i Bergshamrasalen och avslutar med en välsmakande buffé på temat Svenska smaker kl. 18.00 i matsalen.

If-dagen är Pensionärsföreningens största och mest välbesökta återkommande aktivitet. Det är då du får information om vad som händer inom If och hur resultatet ser ut. Dessutom kan du träffa många gamla kollegor och prata om den gamla goda tiden då du själv var aktiv.

Koncernchefen har ordetMorten Thorsrud
If i media under åretJessica Balksjö Nannini
If hjälper mycket – en inblick i skadeverksamheten och personskadorJenny Grimstig
If hjälper mycket – ett extraordinärt år med stora skador och extremväderMarianne Fjelberg

Föreningen bjuder på eftermiddagskaffet och har i år kraftigt subventionerat buffén. Ditt pris för buffén är 150 kr som betalas in i förskott till föreningens bankgiro 241-2898 senast sista anmälningsdagen den 5 mars. Drycker finns att inhandla efter önskemål på plats och betalas då med kontokort eller swish.

Anmäl dig till Åke Julin senast tisdagen den 5 mars och meddela då samtidigt om du önskar komma med på buffén.

·      Telefon: 070-528 31 29

·      E-post: ost@ifpensionarsforening.se

Din anmälan är bindande efter sista anmälningsdagen.