Pubafton 2023-01-26

Pubafton

Torsdag 26 januari 2023 kl. 17:00.
Välkommen till årets första pubafton i cafeterian utanför matsalen på B15. Som vanligt kan du köpa vin och öl samt något att äta. Denna gång erbjuder vi en buffé till ett pris av 100 kr. Maten betalar du dock i förskott till Pensionärsföreningens bankgiro 241-2898 senast den 19 januari.
Denna kväll får du veta mer om djurlivet på Galapagosöarna som är mycket säreget med arter som inte finns någon annanstans. Vår gäst heter Arne Lindqvist och han visar bilder och berättar om sin spännande resa till Galapagos.
Anmäl dig till Börje Granath senast torsdagen den 19 januari och ange då också om du vill äta en god buffé.
E-post: ost@ifpensionarsforening.se
Din anmälan är bindande efter den sista anmälningsdagen. Du får en bekräftelse från oss när vi mottagit din anmälan.
Väl mött till en intressant och trevlig pubafton!