Pubafton med quiz

Välkomna till vår pubkväll med quiz – tisdag 3 oktober kl. 17.00

Snart är det dags att gnugga geniknölarna för att vara med på musikfrågesport vid höstens pub den 3 oktober. Vi är glada att Rolf Hedin – en mångsysslare i musik från Roslagen – kommer till oss för att sjunga och ställa kluriga musikfrågor. Rolf har i flera år ordnat många populära quizkvällar på puben i Skebobruk.

Puben öppnar klockan 17.00 då ni är välkomna att handla något drickbart för att sedan kl. 18.00 välkomna Rolf och börja quiza. En timme senare har vi rättat våra kryss, utdelat fina priser och det är då dags för de smarriga danska smörrebröden.

Som vanligt kan du således köpa vin och öl samt något att äta. Denna gång erbjuder vi två danska smörrebröd till ett pris av 100 kr. Maten betalar du dock i förskott till Pensionärsföreningens bankgiro 241–2898 senast den 26 september.

Anmäl dig senast 26 september till Barbro Rydberg, mobil: 070 335 9617, eller e-post: ost@ifpensionarsforening.se.

Meddela då också om du önskar få en parkeringsbiljett för din bil!

Mycket välkomna till en annorlunda pubkväll!